Tuesday 28 March 2017

SABUN AJAIB untuk KANAK KANAK DAN DEWASA MARINE ESSENCE



Assalammualaikum Salam 1 Rejab. Semoga harini lebih baik dari semalam. Masa berlalu pantas dan tak lama lagi nak masuk bulan ramadhan.

Harini aku nak sharing apa yang best untuk produk kecantikan yang aku guna. hehehe agak agak apa dia pencuci muka yang aku guna tu? yela aku da rasa sebati dan sesuai dengan sabun pencuci muka yang aku pakai sekarang. Jengg!jengg! jenggg! tak semua sesuai bila pakai sabun ni. apa apa pun korang boleh la cuba dulu. Kalau tak bersesuaian boleh la stop serta merta.


Ha ni la sabun yang aku gunakan untuk muka, kadang bukan je muka. korang boleh sabun sekali mana mana celah korang. aku suka dengan sabun ni masalah kulit selesai. tak mahal dah sabun ni jimat lagi. tak perlu pencuci muka mahal! hehehe



Masalah kulit sensetif biasanya bayi. Jadi kalau ada adik sedara mara anak ke yang ada masalah aku recomendkan sabun hijau ni. Marine Essence. 1 ketul sabun hanya RM40. Kalau beli 1 kotak RM105 lagi jimat. setiap 3 bulan aku mesti restock 1 kotak. So 1 bulan cukup untuk pakai 1 bar Marine Essence.  Berminat nak cuba boleh whatsapp / telegram 0129300622. Ni jela sharing produk yang tip top aku leh kongsikan dan aku guna juga.

No comments:

Post a Comment

EUROPE TRIP (PARIS,FRANCE - NAPOLI,ITALY - ROME,ITALY - LONDON,ENGLAND)

Itinerary Europe Trip 1st Day - 8 Sept 2018 (KUL - Abu Dhabi) 4pm -Bertolak dari Meru - KL Sentral - Transit Train - KLIA 6.30pm ...